vrijdag 8 juni 2012

nr.17 Mobiel internet

Het leuke van internet op je mobiel is, vooral als je het net hebt, om alles uit te proberen. Leuke apps op je telefoon zetten en denken dat je die ook gaat gebruiken. Op een gegeven moment kon je Layar op je mobieltje zetten. Gaaf! Blijkt dat ik een Symbian heb en dan gaat het niet. Het kon alleen maar op een Android. Dit was toch wel een tegenvaller.
En zo waren er meerdere apps die ik niet op mijn telefoon kon gebruiken.

Na een jaar een gebruik te hebben gemaakt begon mijn telefoon wat kuren te vertonen. Internet was toch niet zo snel meer als eerst. Het duurde me veel te lang om bv. mijn hotmail te openen. Ik begon steeds minder gebruik te maken van mijn mobiele internet. Wel jammer want je zit toch 2 jaar vast aan zo'n abonnement. Maar zou het allemaal wat sneller werken ( dit gaat je meer geld kosten dus ik doe het niet) dan zou ik er meer gebruik van maken.

1 opmerking:

  1. Heb je de apps voor bibliotheken en lezers gezien? En wat zouden wij hier mee kunnen als bedrijf?

    BeantwoordenVerwijderen