zondag 8 juli 2012

nr 19 Sociale netwerken en wat er in te doen is

Mijn eerste sociale netwerk waar ik lid van ben geworden is toch wel Schoolbank. Leuk om even te kijken hoe je klasgenoten er uitzien en wat ze tegenwoordig doen voor werk en etc.
Vervolgens werd Hyves heel populair. Dit zag er toch al wat mooier uit en je kon met elkaar chatten.
En op een gegeven moment hoorde ik van familie uit Nieuw Zeeland dat ik lid moest worden van Facebook zodat ik in contact kon komen met andere familieleden daar...
Leuke media voor als je verder niets te doen heb, dacht ik altijd... Maar sinds kort ben ik er toch wel achter gekomen dat het bijvoorbeeld wel heel makkelijk is om voor 'bepaalde dingen' op de hoogte te blijven. Zoals schrijvers die met een nieuw boek op de markt komen. Deze schrijvers zijn ook weer vrienden met andere schrijvers en zo blijf ik dus mooi op de hoogte...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten