dinsdag 17 juli 2012

nr. 23 Evalueer wat je in de afgelopen tijd hebt geleerd

Eindelijk is het eind in zicht! 
Nu hoop ik dit niet al te letterlijk te gaan nemen.


De wereld is aan het veranderen, de mensen en dus ook de bibliotheekwereld. Veel heb ik van deze cursus toch wel opgestoken, maar er waren ook dingen bij waarvan ik zoiets had, dit gebruik ik niet (misschien nog niet) maar ik weet nu wel dat het bestaat. Dus mochten er klanten zijn met een vraag over het een of ander dan sta ik in ieder geval niet vreemd te kijken. Je moet wel bij blijven, want het kan niet zo zijn dat de klant jouw gaat vertellen hoe het moet. Dus ik hoop dat we wel gestimuleerd worden/blijven om het bij  houden, om zo de mensen die in de bibliotheek komen te helpen met hun zoektocht naar informatie.

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd Biebwatcher, je hebt het gehaald! Vanaf nu kun je iedereen met vragen over Spotify, Wiki's Aquabrowsers en nog veel meer met gemak te woord staan. Over een tijdje geef je alleen nog maar digitaal antwoord, via een chatbox of wat dan ook :-)

    Ik heb je wat ideeen toegestuurd per mail, bekijk ze eens en laat weten wat je er van vind en welke ideeen toepasbaar zijn in de bibliotheek.

    BeantwoordenVerwijderen